Dit hebben we behaald!
Van de 16 hoofddoelstellingen uit ons jaarplan 2019 hebben we er 13 geheel (>90%) en 3 grotendeels (>50%) behaald.
>50
Ons onderwijsprogramma wordt verder vernieuwd door succesvolle, gefaseerde invoering van het INCE-concept.
>90
Ons sponsorprogramma wordt versterkt en vernieuwd door uitbreiding met nieuwe partners, nieuwe sponsorproducten en vernieuwde administratie- en communicatiesystemen.
>50
Ons vakonderwijsprogramma wordt verder vernieuwd door succesvolle, gefaseerde invoering van het Job Booster-concept.
>90
Ons Duurzaam Water-programma wordt succesvol uitgevoerd
>50
Ons portfolio aan waardeketenprojecten wordt in overeenstemming met het Fair Factory-concept gebracht en uitgebreid waardoor meer mensen worden bereikt.
>90
Onze aanpak van noodhulpprojecten is verder verbreed en de steun van onze achterban voor noodhulpprojecten is verder versterkt.
>90
Door onze projectmatige aanpak weten we ons te verbinden met een breed scala aan partners waardoor we betere programma’s voor meer mensen kunnen uitvoeren.
>90
We ondersteunen onze kernpartners in het opereren binnen breed samengestelde projectconsortia met een projectmatige aanpak.
>90
Door middel van beleidsbeïnvloeding met relevante partners dragen we substantieel bij aan een politiek klimaat in Nederland en Europa dat ondersteunend is voor ons werk in het Zuiden.
>90
Verschillende geledingen van onze achterban zijn bereikt en zijn actief aan de slag met het thema ‘minder voedselverspilling in Nederland – meer voedselzekerheid in het Zuiden’ en een nieuw thema voor ons programma Bewustwording is uitgewerkt.
>90
We zetten het concept ‘Woord en Daad Winkel’ succesvol in de markt met een verdere uitbreiding van het aantal winkels en het vergroten van omzet en winst per winkel.
>90
We bereiden ons effectief voor op een nieuwe strategie voor 2021-2025 door het evalueren onze programma’s, een trendanalyse en het strategische gesprek met partners en experts.
>90
Ons instrumentarium voor kwaliteitsbeoordeling van partners dekt onze informatiebehoefte en we borgen dat opvolging wordt gegeven aan alle beoordelingen.
>90
We versterken ons HRM-beleid door het opzetten van de Woord en Daad Academy en het vernieuwen en uitbreiden van ons integriteitsbeleid.
>90
We versterken ons communicatie- en marketingbeleid door ‘customer journeys’ voor onze producten te ontwerpen en mogelijkheden voor online marketing te verkennen.
>90
Door gebruik van een gediversifieerde fondsenwervingsstrategie weten we de steun van verschillende groepen te verwerven waardoor we onze programma-ambities kunnen realiseren.